Ödet..

2010-12-13 - 15:48:43
Som jag nämnt tidigare tror jag på ödet.. Nu är jag helt säker på att det är ödet som avgör vad som händer oss / med oss..  Igår hade vi vart och handlar pepparkaksdräkter till barnen inför lucia idag eftersom dom inte ville vara tomtar, så barnen tjaffsade endel inne i affären så det tog en stund innan vi lyckades ta oss därifrån, när vi nästan är hemma ser vi bara att det blir tvärstopp på motorvägen, 8 bilar var inblandade i denna olyckan, vi kom ca 150 meter ifrån olyckan och under tiden vi stod i kön kom det ca 5 polisbilar, 3 ambulanser, 1 ambulans helikopter, 2-3 brandbilar och två bilar från brandförsvaret (?) då förstod vi att olyckan var stor, idag läste jag att det hade åkt iväg barn i helikoptern MEN inga dödsfall iaf, tacka gudarna för det. Detta gjorde att jag faktiskt kände med väldigt illa till mods, tänk om det vart vi?! Då förstår jag också att om barnen inte tjaffsat på affären hade vi troligtvis befunnit oss mitt i krocken, var det då meningen att barnen skulle bråka, var det ödet? Jag tror det!!


Postat av: Terese

Jag är likadan och tror på ödet och det måste ha varit det som styrde er den dagen. Visst är det kusligt när man tänker så.

2010-12-14 - 22:28:50
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0