Deppig

2012-03-04 - 12:15:34

Börjar känna mig deppig..
Inte så konstigt egentligen men jobbigt! Jag har som jag nämnt tidigare varit sjuk i princip varje vecka sedan jag började mitt nya jobb och är det inte jag så är det barnen.. Det känns inget kul att varje måndag ringa om vab eller att man är sjuk. Jag känner sådan stress över det, jag trivs så bra på mitt jobb och vill gärna ha kvar det men samtidigt behöver dom personal som är där, dom klagar absolut inte på att jag är sjuk eller vabbar men jag mår dåligt över det.. Magsjuka, astma-problem, förkylningar, influensor, halsfluss, streptokocker, öroninflammation, akut bronkit och nu vattkoppor.. Vad tusan gör man för fel?!
Jag vädrar, städar varje dag, skurar badrum 2-3 gånger i veckan, gör varierad kost, duschar oss varje/varannandag, byter lakan 1 gång i veckan, byter tandborste var 4e vecka osv.. Jag tycker vi borde vara friska som nötkärnor?!

Som sagt, idag är en riktig Depp-dag, vet inte om jag måste vabba imorgon eller inte IGEN! Johan vabbade hela förra veckan.. Vi får se..

Behövde bara skriva av mig lite..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0