ADHD, hjälp?!

2012-01-02 - 22:27:16

Jag funderade idag på om jag ska ta med mina underbara små huliganer på bio på torsdag, Emilio och Micaela men Johan är bekymrad över det och tycker inte jag ska utsätta mig för det delvis pga Micaelas hemska 3 års trots men främst för Emilios utbrott och hyperaktivitet, jag är kluven..

Jag vill så gärna men samtidigt kanske det spårar ur totalt och både jag och barnen blir ledsna (det händer allt för ofta eftersom jag vill för mkt)..

Tänk vad mysigt OM det fungerade, äta mat på heron city och efter det köpa lite popcorn, godis och cola för att sedan se "Alvin och gänget 3".

Men tänk istället om det blir en flopp, jag lägger ut minst 600:- på det här, barnen och jag är jätte förväntansfulla, sen skiter sig allt? Jag är ju inte gjord av pengar inte heller byggd av sten och kan klara av vad som helst..
Hjälp?!

"Underbara" liv som har gjort denna prövningen för vår familj, Gud finns inte!!
Älskar mina barn högt över molnen så missuppfatta mig inte!

Postat av: Anonym

Ta m lillkillen på bio Nästa gång lilltjejen.

2012-01-03 - 08:38:36
Postat av: Bella

Hej!

Förstår att det är svårt sånt vet man ju inte innan och känner igen det där med att vilja för mycket.

Jag hoppas du kommer fram till vad ni ska göra!

Du verkar iallafall vara en underbar mamma!<3

2012-01-03 - 22:05:38
URL: http://bellabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0