Magen

2012-01-09 - 20:14:51

Har ju vart hemma med Rasmus idag, likaså imorgon. Han blir nog hemma hela veckan men Johan får vara hemma resten av veckan, har min första stängning, första planering och första bf-tid på nya stället.. Har dessutom 15 1-3 åringar att lära känns och rutiner att komma in i :)..

Ja, tillbaka till det jag skulle skrivs om, jag var hemma idag och har haft långhelg innan det och det behövde jag verkligen, ni som har följt mig på fb vet att jag har problem med magen ett bra tag, illamående, smärtattacker, lättare magknip, inte rätt "form" på innehållet så att säga (för much, jag vet) dessa dagar har vart extrema, svimmar nästan av smärtattackerna och mår inte bra alls, har ju sökt läkare men inget svar om proverna.

Börjar tro att det är något allvarligt fel :(, mår inte alls bra av detta, vill bara att det ska gå över..

Är så rädd att få smärtattack på jobbet och det hoppas jag slipper det..

Trots det är jag sugen på mat men har svårt att äta..

Vet egentligen inte varför jag skriver detta men vill ventilera mig lite..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0