Ensam

2012-03-27 - 06:25:03

Det är precis så jag känner mig, ensam! Eller jag har ju det bästa man kan ha, TRE diamanter!

Men i övrigt känner jag mig ensam, trots att jag har underbara kollegor på jobbet.. Men mina vänner jag hade förut vet jag inte ens om jag ser som annat än bekanta, dom vet inget om oss, jag vet inget om dom.. Det blir väl så när man blir äldre..

Idag är jag återigen hemma och vabbar, eller återigen är väl fel att uttrycka sig, jag hann bara meddela jobbet om att jag skulle komma tillbaka idag innan jag var tvungen för 20 min sedan att ringa och säga att jag blir hemma två dagar till, minst! Det blir vårdcentralen idag, ska ringa så fort dom öppnar telefon kl 8:00.. Rasmus har hostat K O N S T A N T sedan 20-tiden igår kväll, längsta avbrottet under natten har varit 10 min.. Stackars lilla! Har gett hostmedicin, airomir och flutide kontinuerligt sedan i lördags då han fick lite lätt hosta, jag trodde det "bara" var "slutet på förkylnings hosta" men eftersom det nu ökat kraftigt så behöver jag lite hjälp med medicineringen och även låta honom inhalera hos vårdcentralen för bästa effekt!

Johan har åkt till sitt jobb, mer än så säger jag inte om det!

Jag har sovit totalt 1,5 timme inatt och det gör sig påmind med en kraftig huvudvärk och illamående, några tabletter och en flaska vatten får mig nog igång någorlunda!

Ni får ta mig för vad jag är just nu, bitter, ledsen och arg! Och galen av kärlek till mina barn <3!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0