Vaffö då da?

2012-01-10 - 14:07:10
Jag undrar lite över det här med att framstå som mkt bättre än man är.. Eller rättare sagt, jag tycker det är patetiskt att framstå som bättre än vad man är.. I bloggar kan man läsa hur bra människor har det, det finns inget som berör dom, dom har pengar till allt, behöver inte jobba speciellt mkt eller så jobbar dom med sånt dom vill, inte måste jobba med, dom blir erbjudna jobb åt höger och vänster, deras barn bråkar aldrig, i det stora hela lever dom det perfekta livet.. Det är väl bra, eller? Nej det är faktiskt inte bra för det är inte sanningen, dom vill bara framstå som så jävla bra så jag blir spyfärdig.. Det är klart det finns dom som lever i princip ett bekymmerfritt liv, fast om jag ska vara ärlig så tror jag inte de är såna människor som bloggar, eller har jag fel? Därför det stör mig såå satans mkt är för att dom vill framstå som såå mkt bättre än oss andra levande varelser eftersom vi andra är så sorgliga.. Ett helt meningslöst inlägg jag vet men samtidigt, hur meningsfulla är deras bloggar när allt bara är lögn?!
Postat av: Bella

håller med dig helt å hållet!!!

Man är ju inte mer än mänsklig ingen är perfekt eller lever så enligt mig!

Snarare uppmärksamhet?!?



Kram :)

2012-01-10 - 15:06:28
URL: http://bellabackstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller med dig!

Vissa dagar vill man slita sitt hår pga bråkiga barn bl.a.



Kram

2012-01-12 - 18:31:21
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0