Första arbetsdagen

2012-01-02 - 00:00:55

Imorgon skulle det bli första arbetsdagen på nya jobbet MEN som jag redan förstod i lördags blir jag hemma och vabbar, Rasmus ögoninflammation gäller det givetvis..

Fördelen med det är att jag får vara solo med den lilla parveln under några timmar eftersom dom andra två vill till dagis..

Frukosten och lunchen imorgon längtar jag redan till, (har jag sagt att jag älskar mat?!) till frukost blir det risgrynsgröt med massa kanel och givetvis socker, lunchen kommer bestå av dagens rester, mums!!

Jag älskar verkligen mina barn galet mycket, det känner jag lite extra när lugnet lagt sig i huset och jag faktiskt har tid att tänka! Har funderar lite mer på det här med medicin till Emilio, han säger själv att han mår dåligt över hur han beter sig och vad han gör och vi andra mår inte heller bra över att leva i detta ständiga kaos eller som det värsta, verkligen se hur Emilio lider av detta!! Det är svårt!!
Det här var en grej jag inte tänkte ta upp mer i bloggen men känner ändå att jag vill få mina vänners förståelse för varför jag är som jag är..

Kärlek till er alla!!

Postat av: Ina

Kul att "se" dig här igen! :) Gott nytt år till er alla!



Vill bara säga att de gånger jag har pratat med E på dagis har han varit jättefin! Är inte så insatt men hoppas ni får den hjälp ni behöver!



kram

Ina

2012-01-02 - 12:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0