Underbara bråkiga barn!!

2011-10-05 - 13:23:23

Oh, jag är helt jäkla slut, ögonen svider för jag är så trött och samtidigt ledsen.. Gick upp bra tid imorse, alla barnen vaknar, ALLA är på uselt humör, yey precis vad jag önskade.. Eftersom Emilio har haft konstanta utbrott från några månaders ålder har detta även smittat till hans syskon som är födda i vår familj och fått uppleva detta dagligen, det är klart dom beter sig i princip på samma sätt och jag är så slut, ledsen, känner skuld, ångest, panik, maktlöshet, varför har mina fina barn blivit såhär, vad har jag gjort för fel, jag är inte världens bästa mamma men såhär?!

Jag älskar verkligen mina barn och gör A L L T för dom men hur länge orkar jag? Jag bad om hjälp för Emilios överaktivitet, utbrott m.m redan vid 10 månaders ålder, när han var 1,5 år var jag krossad, nu gör dom en utredning på honom, men sen då? Vad gör jag med hans syskons inarbetade beteende?

Ha en fin dag gott folk!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0