Julklappar

2011-10-16 - 12:20:19

Julklappar är alltid lika svårt, har inte dagens barn redan alldeles för mkt saker?

Jag har ändå köpt en hel del julklappar redan, det gäller att ligga bra till i planeringen (som jag annars är urusel på), nu har jag köpt mest pedagogiska saker såsom pussel och ritar-saker sedan kläder.. Dom önskar ju sig andra grejer så det är dags att ta tag i det.. Jag har skrivit önskelistor på alla 3 (på tok för långa) som jag ska försöka följa.. Det jag har svårt med är julklappar till Rasmus, han är en liten filosof och pillar gärna med de andra barnens saker så där blir det svårt, förslag?

Tv med dvd är en av sakerna som står på Mickis lista, får se lite hur ekonomin ser ut, om hon kan få det i julklapp, det skulle vara en prefekt sak i hennes rum så hon kan börja kolla sina filmer i lugn o ro innan läggdags.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0