Home sweet home

2011-10-04 - 22:54:40

Åh.... Äntligen ligger jag i sängen, det "tjuter" sådär i öronen som det brukar efter en dag med mycket ljud, phu.. Är helt slut, ögonlocken hänger över ögonen och det känns som jag ska somna här och nu, men vill få iväg detta först även om de inte är ett dugg intressant ;)..

Aptn gick bra, som väntat! Jag hann bara hem så somnade johan, så jag väntar med spänning vad som togs upp på föräldramötet och även hur det gick när BUP var och besökte Emilio några timmar i förskolan inför utredningens slut.. Har 1 möte kvar på BUP (tror jag) sedan är det dags för återgivningssamtal vad dom kommit fram till om det finns en diagnos eller inte, vad vi kan göra åt hans utbrott etc..

Nä nu slocknar jag..

Godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0