Hinner inte..

2011-10-15 - 21:28:00

Har inte hunnit starta datorn på flera dagar och hinner inte nu heller, så bloggen får se ut som den gör..

I fredags var jag först hos en läkare angående min hälsa, direkt efter var det dags för återgivningssamtalet efter utredningen på BUP, utredningen har gett en diagnos ADHD, egentligen visste jag ju det men nu kan vi få den hjälp vi behöver! Efter det var det dags att hämta barn sedan åka till BVC för 18 månaders kontroll och vaccination för Rasmus, hick som väntat kanon!!

Idag har vi städat, rensat kläder, bytt till vinterdäck m.m.. Nu vill jag bara vara :)

Postat av: Ina

Skickar lite styrkekramar! Hoppas du själv får må bättre, så du orkar.

2011-10-17 - 08:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0