Fullt upp

2011-10-11 - 11:06:25

Nämen hej!! Veckan har verkligen varit F U L L T upp, herregud.. Fast jag måste erkänna att det var rätt kul!

Allt gick över förväntan bra, apt som föräldramöten, jag är förvånad över min o-blyga insats på jobbet under föräldramötet..

Tyvärr började torsdagen illa, Emilio gick svårt att andas, vårdguiden skickade ambulans efter att ha lyssnat på andningen, dom kom, alla luftvägar var bra, det visade sig på vårdcentralen att det var halsfluss, halsmandlarna gick ihop det var därför han inte gick ordentligt med luft.. Micaela och Rasmus blev även magsjuka, igen.. Jag fattar inte!! Så fredagen blev vab, nu är Rasmus sjuk igen och jag blir hemma imorgon igen, suck!! Stackars barn..

Helgen har bestått av städande, sorterande, fix, ved m.m, skönt att ha det gjort :)

Lägger även upp bild på hur emilios halsmandlar såg ut 2 dagar med antibiotika, mkt bättre!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0