Familjemys

2011-10-01 - 21:31:17

Johan och jag har burit fram 2 madrasser och bäddat mysigt framför tvn så hela familjen kan sova här inatt, just nu har vi lite sent lördagsmys med choklad och läsk.. Strax kommer barnen somna, trötta är dom. Då blir det kvällsmål för mig, välkommen tillbaka magkatarr så jag äter ungefär var tredje timme eller oftare för att inte få panik-ont.. Vi ligger och kollar på något djurprogram med isbjörnar, jag kan inte påstå att jag är jätteintresserad så jag tänkte att jag passar på att blogga.. Barnens ögoninflammation är nästintill borta, nya medicinen gjorde underverk.. 5 dagar med den andra salvan hände inte ett shit men med nya, 2 dagar och borta.. Men man skulle fortsätta 2 dagar efter att symptomen försvann så vi fortsätter :)..

Idag är det precis 1 månad till min födelsedag, det betyder mys, tårta, extra kärlek, kanske en liten present och 1 år närmare 30.. Jag tycker åldern 25 år passade mig perfekt!

Svammel svammel, typiskt mig!!

Ha en mysig kväll gott folk!!

Postat av: mamma

Jag läser men det är sällan, får inte tiden att räcka till:( Kram o puss till hela familjen

2011-10-01 - 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0