Arbetsdag

2011-10-03 - 21:55:36

Idag har det vart en vanlig arbetsdag , enda dagen i veckan jag inte slutar 16.30.. Efter jobbet, hämta 3 barn varav 1 bråkade och två "diskuterade".. Hem, göra mat till 3 gapande barn som var vrålhungriga.. Maten serverades, bara 2 ville äta, det är kul att laga mat här hemma, eller inte.. Det är alltid minst 1 som vägrar äta..

Efter det drog jag och Emilio iväg för att köpa falska onepiece till honom och Micaela eftersom dom tjatat, fanns det några? Nej! Men en mössa till Rasmus blev de iaf eftersom han kastade (?) bort sin nova star mössa på dagis idag..
Kom hem, huset upp och ner..

Nu vägrar alla barnen sova!

Jag tror jag säger upp mig!! Det här har inte vart en bra dag!!

Imorgon har jag apt på jobbet så jag är inte hemma fören jag kört barnvakten sara hem (tack!) runt 20.30-21.. Jag kommer vara död!!

Och förresten Bella, jag tar gärna receptet på lasagnen .. :)

Postat av: Sandra

JAg känner igen mig även fast jag bara har två och den ena är väldigt liten men det är alltid någon av dom som bråkar med mig eller varann. Alltid någon som vägrar mat....... suck!

Alltid är det något.



Underbara barn ;)



O du, vilken klyfta på bilden längst ner

busvisslar



hahahha...

2011-10-03 - 22:54:15
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0