Välkommen 2011

2011-01-01 - 15:41:43

2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Vilken jättesvår fråga, något måste jag ju gjort men kan inte komma på något just nu..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig några, egentligen borde jag ha men jag VET att jag aldrig kan hålla dom..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, flera stycken, bland annat Erica och Anny :-).. Två döttrar..

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej!

5. Vilka länder besökte du? 
Sverige ;-).. haha 

6. Är det något du kommer att sakna från år 2010 som du vill ha år 2011?
Mammaledighet..

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
11 Mars, då min lilla Rasmus föddes!

 8. Vad var din största framgång 2011?
Att vara trebarnsmamma (?) 

9. Största misstaget?
Finns endel men man ska inte ångra något, se dom istället som lärdomar..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Ja, typ förkylningar och foglossning.. 

 11. Bästa köpet? 
Köket får jag nog säga ;-).

 12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Huset och barnen, dom har nog kostat lika mycket :-)..

 13. Har någonting gjort dig riktigt glad? 
Ja, en hel del, speciellt barnen!

 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Oj, jag vet inte. Finns säkert någon.. Bad Romance är en i alla fall för den föddes Rasmus till :-).

 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare skulle jag gissa på..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Fokuserat på allt bra istället för onödigheter..

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Fokuserat på onödigheter..

 18. Hur tillbringade du julen?
Delvis hos barnens farmor och farfar och delvis hemma..

19. Blev du kär under 2011? 
Nej!

 20. Hur många one night stands?
Haha ..

21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewifes

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej. Hata är ett starkt ord

23. Bästa boken du läste i år?
Minns inte alls namnet..

24. Största musikaliska upptäckten?
-

25. Något du önskade dig och fick? 
En stadsjeep, en snygg jacka, en minsting prins och ett kök (som inte har kommit än dock)..

 26. Något du önskade dig men inte fick?
Bröstförstoring 

27. Årets bästa film?
Fanns många..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade hemma och även med en liten fest med närmaste vänner hos Becca..

 29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det alltid, men man ska fokusera på det som gjort året bra istället..

30. Vad fick dig att må bra?
Barnen bland annat..

31. Vem saknade du?
Farmor och min mamma & två äldre småsyskon..

32. De bästa nya människorna du träffade?
Några stycken, men speciellt Anny som har blivit en nära vän!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0