Upp&ner, in&ut, bak&fram

2011-01-18 - 08:33:02
Ja, som rubriken lyder, så känner jag mig idag.. Fyfan för att inte få ordentligt med sömn, igår somnade jag 19:30 av utmattning för senaste (nästan 2) veckorna utan sömn i princip, eller okej men ja 4-5 timmars sömn är inte okej!! Sen vaknade jag av att jag frös men var jättesvettig, sjuk? Men iaf 22:50 vaknade Rasmus och återigen vägrade att somna om, klockan 3 bestämde han sig för att somna om, jag somnade strax därefter och 7 ringde väckarklockan, jag är mer dödänlevande. Ursch!!

Nu är iaf elektrikerna här och fixar i köket, bra med mobilt bredband eftersom dom har släckt ner hela huset, dom lär ju hålla på här hela dagen mer eller mindre, köket ska fixas, vardagsrummet ska fixas och vårt sovrum ska fixas, tro mig det är MYCKET! Ser inte fram emot fakturan.. Haha..

Blir en tripp in till försäkringskassan sen också sen ska jag försöka få sova en stund under dagen, barnen är på dagis, bara jag, Johan och Ralle hemma...

Se ya!

Postat av: mimmi och lionel

ja vill komma och titta på köket när det är klart :D

2011-01-19 - 22:18:06
URL: http://mimmibolaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0