Sömn?

2011-01-02 - 01:51:35
Jag börjar känna mig lite bakåfram, utåin och hit och dit med denna dygnsrytm, jag har annars en väldigt bra dygnsrytm, ca 7-22 på vardagar och 9-00 helger, nu senaste veckan har det blivit 11-03 ungefär, illa! Men Rasmus har kommit in i en period där han somnar som vanligt men sen vaknar han efter 2-3 timmar och är vaken ytterligare några timmar.. Kanske mycket drömmar?! Minns att Micaela som alltid sov 13 timmar per natt sov väldigt dåligt från ca 8 månaders ålder till ca 11 månader, kanske är det någon icke-sömn period just då? Rasmus är ju ändå snart 10 månader..

Just nu har vi burit ut hans spjälsäng till vardagsrummet där han står och ropar och skrattar och leker omvartannat, så har han hållt på sedan 00:30 ungefär, sötunge!!

Har egentligen inte så mycket mer att skriva, vet inte vad jag ska skriva om, alla våra dagar ser ungefär likadana ut :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0