Scooby doo

2011-01-31 - 15:28:20
Sitter i soffan med dom två "stora" barnen och tittar scooby doo, riktigt rolig :-). Fryser som en chihuahua ute, brr.. Våran han-katt (även världens finaste katt) har försvunnit :-(, han var vart borta några dagar nu, saknar honom så det gör ont i hjärtat, min plutt! Jag personligen tror han är stulen eftersom han är så fin och dyr (!) 6000 får man betala minst för dom. Det gör ont!! Hoppas han komme tillbaka iaf , håll tummarna..

Idag var vi och kollade efter mosaik/kakel, hittade nog det vi ska men vi tar oss en tur nåndag igen annars slår vi till på det vi hittade :-). Skitsnyggt!! 


 

Ungefär så ser den ut men inte riktigt lika "smalt"..

Strax ska jag börja med middagen, är så hungrig, det blir hemmagjort mos och snitzel, yummie yummie, det vart lite av ett beroende efter jag åt det i österrike när vi var där på skidsemester 2008.. I LIKE!

Som jag även skrev igår så hoppades jag ju på jobb denna vecka, imorgon blir det iaf det, känns så bra, dom ringde från två olika avdelningar och ville ha in mig, men tog såklart den som ringde först så imorgon blir dt 7.30-13.45, helt okej tid :-), hoppas dock jag får jobba några timmar längre, till 16-17 nångång :-)..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0