Sanning 25 av 30

2011-01-31 - 19:17:35

Utmaning: En första.

Ufft, va jag har vart dålig på mina sanningar, dags att göra åtminstone en innan jag kryper ner under täcket och får min skönhets (?) sömn..

Satt och tänkte länge vad jag skulle skriva för "en först", tänke först på första sexet men det skrev Fia så det blir inte lika roligt, sedan tänkte jag första kärleken men den har jag ju redan skrivit om, hmm det blev svårt. MEN jag kom på något, dock inte så himla intressant men första gången jag fick hjärtat krossat (ni vet sådär man får i tonåren).

Jag hade träffat och var tillsammans med en kille som hette Micke, vi var lika gamla och vi var "tillsammans" i en månad, vilket kändes som en evighet för mig ;-). Jag var jättekär och svävade på rosa moln, det enda vi gjorde var i princip pussades, inget prat, inga roliga grejer, bara pussar.. Skittrist när man ser det såhär i efterhand, men vad vet man egentligen när man är 13 (?) inte mkt, haha.. Men iaf så en dag var jag som vanlig hemma hos honom, en vanlig dag, vi pussades/hånglade såklart hela tiden jag var där, vad annars liksom.. Inget konstigt alls. Jag åker min buss därifrån och går av bussen , får då precis ett sms, (ja man hade faktiskt mobil då också) där det stod något liknande "jag gör slut", ehh okej, jag fattade inte mycket mer, jag bölade som en stycken gris i flera dygn, blev deprimerad på riktigt och låste in mig själv i min friggebod, sov typ 18 timmar per dygn, grät, åt inget osv. Vet ni vad hans ursäkt för att göra slut var? Såsom många andra killars i 13 års åldern, vi hade inte sex. Skrattretande då såhär i efterhand eftersom jag några veckor efter detta hade sex för första gången i mitt liv med hans bästa kompis, ja, man tänker inte speciellt långt när man är ung och dum, vad ska man säga..

Ja det va iaf första gången jag fick hjärtat krossat, vilket jag inset att mitt hjärta aldrig var krossat, det var så helt det kunde bli efter några månader och inga ärr finns det kvar..



Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för att se hela listan med sanningar.

Postat av: Elin Löwstedt

Ååååh, Madde! Jag minns detta! Det måste varit i samband med konfirmationen? Ååååh. Den där Micke, det minns jag. Och det där som hände några veckor senare minns jag också :)

2011-02-01 - 07:54:33
URL: http://elinlowstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0