Sanning 24 av 30

2011-01-05 - 20:42:36

Utmaning: Det här får mig att gråta

Förut var jag en person som grät ofta och mycket, lite för ofta och lite för mycket, vet inte varför egentligen för ibland kunde det handla om så konstiga saker, om jag inte hade en ingrediens hemma som jag ville ha osv, men senaste åren så gråter jag inte speciellt ofta, någon gång ibland, jag tror senaste gången var för någon vecka sedan.

Ja, vad brukar man gråta om/för?

Om jag inte lyckas med vissa saker, såsom att gå ner i vikt, skaffa ett bra jobb, inte ta hand om barnen utan att bli helt slut (ibland), alltså de gånger jag känner mig värdelös gråter jag.. Även om Johan och jag har bråkat en kväll och han sen somnat så jag kan ligga och snyfta för mig själv och känna mig övergiven.. Annars gråter jag inte så mycket längre. Jo givetvis om någon jag älskar går bort men det är väl självklart (?)..




Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för att se hela listan med sanningar.

Postat av: Fia

jag har varit dålig på mina sanningar.. men nu har jag kommit till denna sanning, dvs nr 24. Först då klickar jag runt på mina andra "listade" vänner för att se deras sanningar, och jag måste säga att jag känner igen mig i det du skrivit. Gråter mer sällan nu än förut, och gråter oftast för att man känner sig värdelös/otillräcklig och övergiven...tråkigt, men sant!

2011-01-16 - 22:35:32
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0