Sanning 23 av 30

2011-01-04 - 16:44:17

Utmaning: Det här får mig att må bättre..

Givetvis kommer jag skriva mina barn här, utan dom skulle jag inte vara den personen jag är idag, dom gör mig lycklig till tusen.
Dom vet hur dom ska trycka på rätt knappar för att komma åt mina djupaste känslor, ilska, kärlek, glädje etc. Dom är helt
perfekta!!

Men det finns även andra saker som får mig att må bra, exempelvis riktiga vänner, sådana som finns kvar även om man blir mamma,
är ledsen, är glad, är gravid, flyttar m.m, tyvärr finns det alldeles för få sådana vänner i min närvaro men dom få som finns
är guld värda, all kärlek till dom <3..

Sedan finns det så mycket mer som får mig att må bra men om jag skulle skriva allt här skulle jag få sitta hela kvällen :-). Det
är väl tur det, att det finns så mycket som får en glad.

Något som får mig att må riktigt bra är spontana komplimanger, men vem gillar inte det :-).





Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för att se hela listan med sanningar.

Postat av: victoria

Eftersom att det inte kommit så många frågor så svarar jag dig här istället.



Jag springer och går på mitt löpband 3-4 ggr i veckan 40-60 minuter. Sen har jag tagit bort drickan på vardagar som jag alltid drack innan så fort tillfälle fanns. Äter 5-6 mål per dag, frukost, lunch middag sen några små mellanmål för att hålla förbränningen igång.

Det är det jag gör sen är jag inte strikt med allt hela tiden för då skulle inte det funka för mig.

Kram

2011-01-04 - 16:50:41
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0