Phu..

2011-01-06 - 21:12:57
Jag vet inte vad som händer, men jag är helt slut 24/7 ungefär, typ helt död. Idag har jag visserligen gjort en hel del men det är inte av ork utan att jag vill och måste, har städat huset, lagat lövbiffröra, lekt med barn, städat igen efter vissa incidenter, kollat tv med barnen ja allt det vardagliga.. Imorgon kommer köket också, det ser jag fram emot, inte för att vi kan montera upp det än men det är skönt att det kommer :-)..

Har egentligen inget att skriva idag så jag väntar till senare eller till imrgon, ska försöka på min minsta ligist att sova nu. Puss
Postat av: jossan- mamma till aleksander

aaa herregud, det är tur att man har vart med om en del. Dess små kommentarer som man kan få är ju egentligen småpotatis jämfört med vad man gått igenom. Åh apropå söta barn... Dina är ju helt fantastiskt fina. Sötisen till höger i din header kommer bli en

H J Ä R T E K R O S S A R E. Haha, kraam

2011-01-06 - 22:37:07
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: mimmi

guess whos back ;)

2011-01-07 - 00:31:49
URL: http://foxyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0