Öh okej..

2011-01-22 - 17:00:44
Om ni undrar varför det aldrig kommer bilder längre (nya) och varför aldrig matinläggen (matlycka) från torsdag fredag kommer upp så är det för att efter vi rev hela köket och har katastrof där inne så hittar jag inte kamera-sladden, it sucks.. Inte ens mobilens sladd, uuuselt!! Dessutom har jag fått största finnen ever på kinden, but hey, jag lever ju :-P..

Satt hela dagen (typ) igår och sökte jobb, har gjort det några timmar idag också, nu håller jag tummarna tills dom är blåa så jag får ett jobb. Mitt löneanspråk (?) jäjä väljer dom att man ska fylla i det så vafan, 25 lappar vill jag ha innan skatt om det ska vara värt för mig att åka härifrån landet med bilen..

Johan och svärfar har hållt på i köket några timmar idag , jag är inte till så stor hjälp för tillfället, lite trist eftersom jag älskar att fixa.. En sida är i stort sätt klar, eller ja med stommar, lådor, bänskiva och sånt. Kakel och skåpsluckor ska dit också..

Micaela står och brer en knäckemacka till mig nu, jävla sötunge!!


Postat av: Linda

den är helt lovley, hade lust att köpa hundra st så han skulle ha dom varje dag haha. :D



2011-01-22 - 17:34:35
URL: http://lindastellberg.blogg.se/
Postat av: Jossan

Gud va glad jag blir!!!

2011-01-22 - 23:51:21
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0