Matlycka - Dag 3

2011-01-12 - 21:21:03

Den här maträtten såg jag verkligen fram emot eftersom jag tycker kyckling är otroligt gott och dessutom var det kokta morötter till som jag i vanliga fall inte äter. Dagens mat var alltså "Kyckling i senaps- och dragonsås"..



   



Och min längtar efter denna maträtt var bekräftad, supergott!! Jag skulle kunna äta det igen ;-), nä men det var verkligen supergott och morötter åt jag massa av, nästa gång jag gör denna rätt blir det nog som söndags eller fredagsmat :-). Kanon!! Även idag åt Emilio.. Goooood mat!

Postat av: Fia

kul att maträtterna gått hem än så länge. Men visst är det kul att prova nytt, sen kanske man inte älskar allt. Men man får lite ny inspiration och man uppskattar sin egna mat på ett annat sätt. Vi höll ju på i många veckor, och alla maträtter gick ju ner. Men jag skulle kanske inte göra om alla igen. Men några, och bara det är en vinst. Alltså att vi fått ny inspiration! Kul att du tar så mkt bilder också, spännande! :-D

2011-01-12 - 23:15:04
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej. Vad gott det såg ut. Skulle jag kunna få receptet på den om du har lust att skriva ner den? Hihi Kram

2011-01-13 - 07:52:07
URL: http://carolinad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0