Matlycka - Dag 2

2011-01-11 - 20:08:06

Som jag skrev i tidigare inlägget ändrade jag om lite i menyn så idag fick det bli Måndagens mat, vilket bestod av "Kräftgratinerad fisk med potatis och broccoli"..



 




Dagens mat tog lite längre tid än gårdagens men det berodde mest på koktiden på potatisen annars var även denna maträtt lättlagad , nyttig var den också. Jag som älskar fisk såg verkligen fram emot dagens middag men eftersom resten av familjen ogillar fisk var jag lite osäker på hur det skulle gå MEN till min förvåning åt Johan två portioner eller om det var tre och båda barnen uppskattade maten speciellt Emilio som älskade fisken och broccolin.
Tummen upp för denna fiskrätt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0