Mår som bäst..

2011-01-30 - 16:45:16
när jag jobbar.. Helt sjukt, att man kan må så bra av att jobba, jag får sååå mkt energi av att jobba, okej inte på kvällarna men på dagarna. Jag jobbade 3 dagar förra veckan, hoppas minst på det denna vecka som kommer också, imorgon är det dock planeringsdag så då är jag ledig, vilket passar bra eftersom vi ska åka och titta på kakel till köket, längtar så tills allt är klart nu, vi har även hittat det perfekta bordet som vi ska köpa så fort den kommer in på lager igen, såå snyggt!



Visst var det riktigt nice ?..

Imorgon ska vi även titta lampa som vi ska ha över matbordet, inget vi ska köpa än men titta iaf, älskar det där finliret :-)..

Som ni förstår (eftersom jag inte bloggat på en vecka) har jag inte hunnit blogga, som vanligt. Jag vill men jag hinner inte.. Jag jobbade som sagt 3 dagar, resterande dagar var vi på IKEA, köpte lampor, lekte med barnen, fixade i köket i princip all vakentid, det har inte blivit mkt till sömn denna vecka men jag sov iaf 9 timmar inatt, dock med flera avbrott..

I fredags gjorde jag första måltiden på nya spisen, i ugnen och använde även micron, maten blev kalas men än är jag inte haj på nya elektroniken.. Ikväll blir det nog ris , kyckling och tzatziki, borde redan ha börjat med maten men vi åt så sent förut idag så ingen är speciellt hungig. Ska väl börja med den om nån timme..

Ja, inte mkt mer som hänt senaste veckan faktiskt.. Jag är bara trött trött trött idag , kanske är det veckan som vart som tagit de sista krafterna, det blir bättre när jag jobbar :-)..

Postat av: victoria

riktigt snyggt bord :-) vart är det ifrån?

2011-02-04 - 13:09:26
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Snyggt matbord!

2011-03-01 - 17:44:31
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0