H&M

2011-01-15 - 20:16:33

Åh alltså jag hittade så sjukt mycket fint på HM´s hemsida.. Det jag vill ha går på 2500:- , kan det inte dyka upp oväntad inkomst tro? Så himla mycket fint som jag skulle trivas i nu när jag gått upp endel.. Från strl XS (2007) - M (2011), inte NICE men helt okej.. Vill dock gå ner till strl S igen.. Det hade varit det optimala, det vill säga att jag måste träna mage och lår lite och gå ner några kg sen är jag fit for fight. Det ska jag ha gjort innan sommaren kommer, så NÄR jag beställer kläderna jag vill ha ska jag beställa allt i S ;-), så att jag måste ner.. Haha..

  

Några av favoriterna..

Postat av: Fia

ser att du också fastnade för det vita linnet :-)

När det gäller IP adresser så använder jag olika hemsidor varje gång typ. Jag googlar bara på "Spåra IP adress" det finns flera. Men en som jag minns är typ whatismyipadress.com eller nåt sånt.

2011-01-15 - 20:50:12
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: victoria

ja det finns så himla mycket fint nu, jag har beställt en hel del därifrån :-)



Angående att du har gått upp så syns det verkligen inte på dig. Du ser jätte smal ut!!! Kroppen förändras så efter graviditeterna i fasthet mm så det är inte så konstigt.

Du är fin!



Kram

2011-01-15 - 21:49:20
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/
Postat av: Terese

Åh jag älskar den randiga tröjan! Kan förstå frustrationen men motion gör mycket och man måste inte gå på gym för att gå ner. Ät lite mindre portioner (men tillräckligt så att du orkar med vardagen) och motioner minst 30 min om dagen (som jag antar att du redan gör) så ska du se att kilona börjar minska.



Lycka till!

2011-01-16 - 13:38:18
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0