Här är färgen jag strävar efter

2011-01-05 - 20:55:51
Idag använde jag silver shampoot för första gången, mitt hår är verkligen SUPER slitet efter 2 blekningar nu men
jag vill ha platinablont, det vill säga såhär..


 


Men mitt hår ser ut ungefär såhär och är som svinto..



så kom igen alla, hur tusan ska jag göra :-( ?

Postat av: Linda

Hej Madde!



Förstår verkligen hur du känner. Tyvärr har jag bara ett råd att ge om du är missnöjd och det är att gå till en frisör som kan fixa det. Dom har produkter som inte sliter så mycket på håret + att dom har erfarenhet att fixa sånt här. Själv gick jag runt med en svart "Ceasar krona" runt huvudet efter att jag färgade mitt hår mörkt förra året. Det såg hemskt ut men hade inte råd att fixa det hos en frisör förns jag kom hem till Sverige (9 månader senare).



Det må vara irriterande att spendera pengar hos frisören, men om du känner dig ledsen över färgen är det värt det. Det kommer att bli jätte bra och jag är mycket imponerad att du vågar dig på en sån stor förändring!!



Kram på dig!



H/ Linda Ä

2011-01-06 - 02:53:25
URL: http://www.improveme.se/ihaveadream

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0