Gå ner i vikt..

2011-01-05 - 16:59:14
Jag har så många gånger försökt banta men det fungerar helt int för mig, inte heller att gå ut och gå promenader eftersom jag tycker det är så tråkigt så nästa inköp blir ett löpband, det får dock vänta tills köket är klart och all stress i hemmet lagt sig men tills dess gör jag som så att jag går när jag ska , lite promenader när andan faller in

 och när jag ska göra något där jag kan gå istället för att ta bilen etc. Sitter även och letar efter goda GI-recept, jag kommer inte köra någon stenhård diet för inte heller det fungerar på mig eftersom jag har så dålig självdiciplin som jag dock försöker jobba upp, sitter och kollar på tasteline efter smarriga recept :-), ska även sluta återigen med läsk under vardagar, blev ju en hel del under jul & nyår.. På måndag är vi även tillbaka i vardagen och då blir det inte oregelbundna måltider som det lätt blir under ledigheter.





Har DU något bra förslag på ett bra och gott GI-recept?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0