Blogger

2011-01-15 - 14:52:52
Ja, ännu en gång har jag prioriterat annorlunda, alltså inte bloggen. Det har handlat om att vi håller på med köket fortfarande - alltså ingen tid, plus att Rasmus har fått min envishet och vägrar sova på kvällarna, han sover en timme sen är han vak till mellan 1-3 på natten, eller egentligen verkar det inte handla om vilja, det verkar handla om att han inte kan sova, hopplöst. Ont? Växtvärk? Mardrömmar? Sjuk? Tillväxtperiod? Jag vet faktiskt inte men jobbigt är det eftersom jag kan ringas in på jobbet vilken morgon som helst, jag har alltså sovit mellan 5-7 timmar per natt som mest!! Jag är trött därför prioriterar jag också annorlunda..
Har tänkt att jag ska blogga om dom två sista dagarna av matlycka också men det får bli om en stund?

Idag har Johan rivit upp resten av golvet i köket så jag har varken spis eller ugn så idag blir det pizza till middag, gott men ändå inte.. Ville ha potatisgratäng med kött och sallad med fetaost, yummie!!

Jag har skruvat ihop nästan alla skåpstommar till köket själv likaså de flesta lådor, det känns perfekt, första gången jag använt skruvdragare, nu känns det som jag inte gjort annat det senaste veckan, 17 lådor, 11 skåp.. Proffs? Javisst!!.. I´m the woman with the power, haha!! Åhh vad jag är sugen på att shoppa, det var länge sedan men vad gör man liksom. Bara ta tjuren vid hornen och betala räkningar och material till köket istället , :-(..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0