Blogg = inte prioriterat

2011-01-11 - 19:42:51

Ja, som rubriken lyder, jag älskar att blogga men senaste dagarna har den inte vart prioriterad, för i fredags fick vi barnvakt till dom två stora barnen, Micaela fick vara hos min Faster till lördagen och Emilio var hos gudmor Mia till söndagen, det uppskattades av både oss och honom eftersom vi fick vår leverans av köket i Fredags.. Sedan i fredags har vi slitit, och då menar jag verkligen slitit i köket, rivit väggar, rivit skåp, rensar / sorterat, byggt ihop skåpstommar, lagt golv m.m, det är hur mycket som helst kvar och vi är absolut inte klara på långa vägar men det händer saker varje dag. På tisdag nästa vecka kommer elektrikern och efter han har gjort sitt kommer det hända massa, det är mycket som hänger på elen just nu. Och imorgon kommer bänkskivorna, diskhon och spisen!

Jag hoppas vi är klara med en hel del till nästa helg men kaklet m.m kommer inte vara klart än på någon månad eller så, det är såå mycket att göra när man bygger om kök. Mycket mer än vad man tror först..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0