Antibiotika..

2011-01-23 - 15:47:04

Idag sov vi rätt länge, till närmare 11, Micaela vaknade mitt i natten och var arg för något som hon drömt, Rasmus krånglade lite fram till 1 tiden men sen sov han gott resten av natten :-)..
Jag däremot har haft ont, så idag tog jag tag i att åka till närakuten, UVI på hög nivå liksom, satan vad ont det gör!! Det blev antibiotika på det, det tackar vi för så jag kan sitta igen!!

Johan & Johan (min lillebror) håller på i köket, just nu pratar dom déja vú och sånt crap men dom har hållit på i köket iaf ;-), strax dags att gå ut med piskan för att få fart på dom.. Jag ligger i soffan man det förtjänar jag, har ju vart helt slut flera veckor och frysit m.m det har säkert vart den här satans UVI som lurat kroppen så nu ska jag återhämta mig och bli frisk som en nötkärna..

Postat av: victoria

skönt att du kom iväg så du fick antibiotika mot det! Då är snart det onda bort...



Ja köp den nästa g¨ng, så himla gott!!! Mums!

2011-01-23 - 16:28:30
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0