4 års kontroll

2011-01-20 - 19:06:28

Okej, mitt i deppen ska jag försöka ta mig energi och tid att skriva nytt, jag känner mig verkligen nere, många av er tänker säkert att det bara är jobb att det kommer flera men när det kommer till jobb där jag vet att jag är bland dom bästa som söker så gör det ont, jag känner mig så otillräcklig, nedtryckt och ledsen.. Vi går knappt runt i ekonomin som det är nu, det är jobbigt, jag vill leva igen!! På riktigt.. Man ska ju egentligen baar vara positiv i bloggen och skriva vad man shoppar och att livet är en dans på rosor men fuck "dans på rosor", jag tänker iaf strax åka in till tälje, hyra en film och tröstäta semla.. Det förtjänar jag en sånhär dag!!

Nä åter till rubriken, idag var jag på 4 års kontroll med Emilio, det gick som väntat. Han har ju som energi så han kan inte sitta still och göra det dom ber om så det mesta blev gjort idag förutom synen eftersom han inte "orkade" sitta still. En remiss är skickad till logoped för att förbättra hans tal, han pratar förståligt men snubblar på vissa bokstäver så han ska få komma dit iaf, blev även en remiss skickad till barnläkaren för att starta en utredning för ADHD m.m, först blir det besök där sen ställs han i kö, det var inte jag som bad om utan hon BVC-sköterskan har träffat Emilio så många gånger och gick på både det och dagens kontroll, främst då dagens kontroll och tycker definitvt han ska utredas. Vet nii hur det känns? Så jävla bra, jag har velat detta sedan han var 1 (?), visste från den dagen han föddes att han var ett mycket speciellt men otroligt underbart barn!! Min Emilio, äntligen kan jag göra allt för dig som jag alltid velat..

Postat av: jossan-Mamma till Aleksander

Du kloka människa. Vad glad jag blir när jag läser om emilios 4års-kontroll. Att du som förälder står upp, inser och agerar för att han ska få det så bra som möjligt. Finns så många föräldrar som blundar för barnens "problem". Jag klassar visserligen inte ADHD som ett problem eller handikapp MEN han behöver ha stöd för att kunna leva fullt ut i sitt liv och DET är det bästa en mor kan ge sitt barn. FAN va de där gjorde mig glad, åh du ska bara veta att du har valt rätt bana.



angående vagnarna så är det ju likadant när man beställer hem fån sverige, bortsett från att man kan GÅ tillbaka om något skulle vara trasigt eller fel på vagnen. Blir lite jobbigt om man ska gå tillbaka till UK. haha

2011-01-20 - 23:11:17
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: jossan-Mamma till Aleksander

de va så lite så, om inte annat ser han heeeelt underbar ut... snygging!!

2011-01-21 - 21:55:03
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0