4 år sedan..

2011-01-13 - 02:08:37

För 4 år och några timmar sedan kom min äldsta prins, Emilio! 4 år har det gått, han utvecklas för varje dag som går, han en vilja av stål och charmar alla i sin väg :-).. Grattis min stora prins.. 12 Januari 2007 var ett datum jag aldrig glömmer, glädje, skräck, smärta, osäkerhet, tankar men bäst av allt, kärlek som aldrig går att ta ifrån oss..




                                                                                                     






Någon måste stanna tiden, jag vill stanna nu :-)


Postat av: Nathalie

Underbara Emilio och underbara Madde! Och eran underbara familj! Jag älskar er

2011-01-13 - 11:47:29
Postat av: Anonym

sv: Ja det är obeskrivligt och fortfarande riktigt svårt att förstå. Att den närmaste man har kan tas ifrån än så snabbt..



hehe Jag läste att du skrivit att du växt upp i nykvarn tror jag ? där du berättar om dina föräldrar :)

2011-01-13 - 21:51:11
Postat av: Anonym

Precis..



hehe, inte lätt att komma ihåg allt man skriver. jag kommer antagligen inte ihåg hälften ens :P ..

Jag bor nu i Åkers styckebruk, flyttade hit i höstas från södertälje men är uppväxt i gnesta :P så runt omkring nykvar kan manm säga :P

2011-01-13 - 22:44:14
URL: http://johannabjork.blogg.se/
Postat av: jossan- mamma till aleksander

j, de är endas dem som tar åt sig som förmodligen "speglar upp" något dem inte är/har. Haha kram

2011-01-15 - 14:07:12
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Fia

Kul, va tiden går fort. Vet inte varför, men jag hade fått för mig att Emilio va ett år äldre än min lilleman. Men han va tvärtom, ett år yngre. Maximilian blir ju 5år i år, helt ofattbart! Kul med massa bilder!

2011-01-15 - 19:20:50
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0