Gillar du att shoppa?!

2011-02-27 - 11:54:01

Vem gillar inte att shoppa egentligen? Jag älskar det! Och jag älskar även camprade´s hemsida där man kan göra verkliga fynd på märkeskläder och andra roliga saker, allt man kan tänka sig i princip :-).

Just nu är det MIN kampanj igång, okej inte min men I love it, Saint Tropez, skitsnygga kläder. Häromdagen var det även kläder från P.op till KANON priser, missa inte detta alltså, då missar du något du sent kommer glömma :-). Jag loggar in varje dag för att titta in och varje dag hittar jag något. Massa fint!

Blir medlem du också, HÄR ..

Du kommer inte ångra dig!




Postat av: Helena Parkeborn

På jobbet har jag fått rabattkort på massa märken, bl.a Saint Tropez! Vi kanske skulle kunna utnyttja det tillsammans någon gång du och jag :D KRAM Helena!

2011-03-01 - 18:35:14
Postat av: Vanja

Å va kul å höra:).

Den finns på bokus.se.....eller .com för 170:-. Han har skrivit två böcker till men denna e den första.



Fin blogg:).

/V

2011-03-01 - 21:49:50
URL: http://vanjasdiary.blogg.se/
Postat av: Annso

Tack för tipset!

2011-03-02 - 19:47:02
URL: http://mrslovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0