Today..

2010-10-25 - 18:35:10
Har vart en dag som alla andra, typ inget speciellt har hänt, Rasmus fick en tand igår så jag är fortfarande stolt idag, hehe.. Idag var vi på VC, har haft besök av Hornbach och deras leverantör, har haft BUP här osv, så nu inväntar jag kebabpizza, yummie.. Har väntat på det i flera veckor.. Mums.. Skulle egentligen gjort tonfisksallad med vitlöksbröd till men eftersom BUP ändrade tiden till 17-18 idag istället för 8.15 imorse så blir det PIZZA.. Efter vi ätit ska jag åka och sola en stund, blir tyvärr i järna idag igen för jag har ingen lust att åka till tälje nu..

blev ett väldigt kort och meningslöst inlägg men nu kommer pizzan.. Yey
Postat av: jossan- mamma till aleksander

ja de känns ju som att vissa storlekar kan man hoppa över. Tycker att det är bra med "lite att växa i". Vill inte att han ska ha kläder som sitter tight eller stramar..

2010-10-25 - 19:39:19
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha jaa. Hjärtekrossare som sin far ska han dock aldrig få bli

2010-10-25 - 21:16:16
Postat av: mimmi

hehe neee plånboken håller aldrig med :P hehe den rosa tröjan menar du? det är från sexy of sweden 500 kr :) har en i svart okså dom e asnice <3<3 kolla bubbleroom.se alexios är född 5 december 2006 :) din? kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-10-25 - 22:36:15
URL: http://mimminicole.blogg.se/
Postat av: Terese

Åh va roligt! =) Ja, det vore roligt om du slänger in några ord då och då.



Förstår problemet med tröjan, man stör sig ofta på detaljerna. I-landsproblem på hög nivå. haha Den lär ju inte finnas nu men jag får hålla utkik efter liknande. =)



Jo får jag minns att du pratade om det för länge sen, skönt att ni har kommit igång iaf. Sen är det mycket som ska testas också och man vill inte dra förhastade slutsatser heller. Men man vill ju gärna veta så att man kan ge honom den hjälp han isf behöver. Håller tummarna för er.



Kramar

2010-10-26 - 14:01:34
URL: http://kiewa.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hörru soltorsk säg till om du vill ha sällis om du ändå solar här i skithålan :)

2010-10-26 - 23:15:01
URL: http://mimminicole.blogg.se/
Postat av: Fia

Det tror jag Madde... det va faktiskt min andra idag :-)

2010-10-26 - 23:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0