Sommar 2010 del 2

2010-10-19 - 20:53:49
Kul att några redan hittat hit och vissa t.om redan kommenterat, då känns det mycket mer inspirerande att skriva.. Först innan jag jag fortsätter om våra dagar här (som oftast består av samma sak) vill jag fortsätta på sommaren 2010 i bilder.. Nu sover resten av familjen och jag väntar på DH så nu kändes som ett bra tillfälle :-)


Det blev som sagt lite liseberg när vi ändå var neråt i landet.. Denna gång fick Emilio och mina syskon (2) med respektive följa med, Micaela och Rasmus fick stanna hemma med mormor och moster..





Lite fest (med vääldigt några bilder) hann jag även med..







Barnvakt hann vi vara också :-)







Och Rasmus dop hann vi även med. Älskade barn!!


















Sen började dagis igen..





Postat av: Jossan- mamma till aleksander

Asså den där ungen vill man bara äta upp... Hur jäävla söt som helst. Mums på han!!!!!

2010-10-22 - 23:45:30
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Terese

Supersnygg out-fit med den svarta tröjan. Vart har du hittat den? =)

2010-10-24 - 20:35:11
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0