Sleeping beauty...

2010-10-27 - 13:30:24
Rasmus sover, vi ska strax klä på oss för att hämta barnen men jag måste vila huvudet lite, det känns som en stor betongklump och dessutom så har jag 35 min på mig innan dom ska vara hämtade..

Idag skulle jag hunnit med MASSA men det enda jag hann med var bolaget.. Larmkillen kom hit och fixade larmet som var ur funktion och jag lyckades få två månader gratis eftersom jag anser att detta inte var vårt fel och dom har strulat så mkt!!

Jag hade riktig beslutsångest på bolaget idag, jag ska ju göra någonslags välkomstdrink till fredag, jag hade 2 förslag, det ena var vodka, hallonlikör, sprite och hallon.. Det andra var persikopuré med mousserande vin och en jordgubbe.. Det blev det sistnämnda men jag känner mig jätte osäker på det.. Vad tror ni funkar bäst?

Det blev dessutom en Tequila Rose, några bacardi breezer mango, sprit, alkoholfritt mousserande vin, rosé (mousserande) och några andra goda grejor.. Det blev inte så farligt dyrt faktiskt.. Och jag fyller bara 25 EN gång och jag firar aldrig något annars.. Har egentligen inte råd att fylla år men jag anser själv att jag är värd ett trevligt 25 årsfirande.. ;-)..

Hurra hurra.. Wiie..

Postat av: mimmi

hehe vad hände med mannen betalar?? :D det kör jag mycket iaf :P hehe perfekt då matchar dom in perfekt på lekdejter :D haha två som river huset och två som sitter snällt :) och din flicka är väl okså ett busfrö antar jag? :P hehe jag solar inte mycket heller kör mest brun utan sol på vintern, men ibland är det mys att sola :)

2010-10-27 - 14:04:48
URL: http://mimminicole.blogg.se/
Postat av: Elin Löwstedt

Det du valde till välkomstdrink är JÄTTEGOTT! Blanda direkt i glaset och inte i någon bålskål bara! Då försvinner nog all kolsyra.

2010-10-27 - 23:07:49
URL: http://elinlowstedt.blogg.se/
Postat av: Fia

båda alternativen lät goda. Men jag gillar bättre hallon än persika :-) Tequila Rose är ju bara så gott!



Tack för fin kommentar på fb.

2010-10-28 - 00:18:02
Postat av: victoria

Hoppas ni fick en kanon kväll :-)

Grattis i efterskott...

2010-10-31 - 15:56:46
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0