Moi moi..

2010-10-23 - 18:41:24
Igår var en K A T A S T R O F - D A G .. Det var verkligen pest och pina hela dagen, barn som slogs, snö ute, svinkallt, barn som bråkade ännu mer, fick en mobil i ansiktet (kastat av Emilio), ont i halsen, trött som ett as osv.. Så därför besparade jag er migg typ 3 sidor långa vrede :-P...

Idag har vi inte hunnit med så jäkla mycket, helgerna springer bara förbi med rasande fart.. Strax är det jul också, eller okej det är ett tag kvar men ni fattar.. Vi började dagen med att åka hem till svärfar och planera klart köket för att kunna skicka in det till EPOQ eftersom det tar många många veckor innan köket levereras, så jag ska bara upp till IKEA och titta en grej nu i veckan eftersom vi ska ha bänkskiva därifrån sen ska jag skicka in ritningen på köket.. och samtidigt beställa bänkskivan m.m.. har mkt att göra denna vecka.. På måndag kommer dom hit från BUP (jag vet att endel tycker det är alldeles för privat att skriva här men det är min blogg så sluta läs om ni känner så) för dom ska utvärdera och studera Emilio (och även mig), han ska ställas i kö för ADHD m.m i början på nästa år så detta är andra steget närmare.. Lite senare på dagen kommer det hit en leverantör till Hornbach och tittar på vårt golv. Tisdag blir det Skärholmen med Sanna, ska titta efter något snyggt till fredag, onsdag ska jag åka till IKEA och även och titta (möjligtvis beställa) kaminen vi ska ha in nu i vinter.. Torsdag ska jag och Rasmus ha mysdag.. Fredag är det party party.. Nice men fullspäckad vecka..

Måste även tömma alla kameror och mobilen så ni får se lite nya pics :-)..

Ja just det, i evckan ska jag färga håret men har inte bestämt vilken färg än, förslag? Svart? Mörkbrunt? Koppar? Ja, jag vet inte...

So long..



Postat av: mimmi

blond ;)

2010-10-23 - 19:49:44
URL: http://mimminicole.blogg.se/
Postat av: jossan

lurar mamma till allt känner jag igen. Kan bara tänka mej när aleksander blir större och äldre när han kan köra me morsan sin.. Jaaaix säger jag bara.. Han kommer väl köra med sina sydamerianska gener. Skitungen.

2010-10-23 - 20:21:27
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Terese

Lycka till på BUP! Skulle det vara ADHD är det viktigt att få hjälp så fort som möjligt. (Har nyligen läst om ADHD i skolan.)



Spännande med nytt kök! Ska bli roligt att se resultatet.

2010-10-24 - 20:37:49
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0