Maat!

2010-10-20 - 11:13:20
Som endel av er vet så älskar jag mat, laga mat, äta mat, bjuda på mat osv så jag tänkte lägga upp lite bilder på min mat som jag brukar göra.. Har dock inte tagit så mycket kort på senaste tiden så bilderna som finns är inte så jävla hippa och mycket är samma mat men lovar att börja ta mer kort, har vart jättedålig på att ta kort på senaste tid överhuvudtaget..

Vill ni komma med nya recept så gör det gärna, kanske era familje recept eller favoritrecept :-)..

En pasta/grönsaksallad på det vi hade hemma och kött, riktig sommarmat!



Makaronigryta..



Potatis & lax med hollandaiesås är en favvo..



Tacoplate..



Potatisgratäng med fläskfilé och beasås.. Yummie..



Köttfärsås & spaghetti..



Köttbullar , potatis, svartvinbärsgelé..



Korvstroganoff me pasta (den hade givetvis skurit sig, hehe)



hamburgare..



lax, ris och svampsås..



Fiskpinnar med potatismos..



köttbullar, potatis och kantarellsås



kött, Pommes, beasås & rödvinsås..



Biffstoganoff med ris



Biffwok med nudlar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0