Hjälp..

2010-10-21 - 16:40:55

På fredag nästa vecka så ska vi fira min 25 års dag, så jag behöver er hjälp med en god bål med alkohol i och tilltugg till det :-). Kom igen nu! Mycket förslag önskas.. Vill välja och vraka bland alla..

Hittade denna men det är utan alkohol och frågan är om man ska ha i alkohol i den, vilken alkohol man ska ha i och hur mycket.. Jag dricker ju i princip ALDRIG alkohol så jag vet nada!!

BÅL

• 1/2 l hallon eller jordgubbssaft
• 1 l vatten
• 1/2 l hallon eller jordgubbar i skivor
• 2 flaskor sockerdricka
• 1 apelsin i skivor
• isbitar

Gör så här:
Blanda allt i en stor skål. Skall serveras kallt

..

Postat av: Jossan

Ingen fara jag va nog otydlig

2010-10-21 - 16:56:30
Postat av: mimmi

jaaa men såhär var det haha min mamma var tvungen att skrämma upp mig att det fanns snuskgubbar som läste min blogg och tittade på barnen så istället för att sortera allt tog jag bort det och började från noll..så nu visar jag inte barnen så mkt haha .. jag är känslig :( ja vi såg bara en som pratade som bara den :D men jag såg inte din mage :P era är okså super söta :) vi bor i järna nu ni då? <3<3

2010-10-21 - 20:19:43
URL: http://mimminicole.blogg.se/
Postat av: mimmi

haha ja usch!!!! men vad härligt då måste ju grabbarna styra upp kaffe någondag :D hur känns det med tre barn? är det mycket annorlunda än med två? jag är sugen på nr tre men inte marsel haha :P <3<3

2010-10-21 - 21:04:18
URL: http://mimminicole.blogg.se/
Postat av: mimmi

haha neeeej vi har haft tusen hundar genom åren så jag har omvänt honom hahaha eran är ju superfiiiin :) jag tycker det är lite tungt men hoppas på bättre tider haha, jag har inte världens tålamod :P

2010-10-21 - 21:11:49
URL: http://mimminicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0