Full rulle..

2010-10-21 - 15:57:56

Idag vaknade vi, åkte till dagis sen åkte jag hem och matade Rasmus med en tallrik gröt och lite fruktpuré, sen bar det av till fotvården och bli fin om fötterna :-)..
Efter det åkte jag & lillsnoddas och hämtade upp Sanna för att sedan åka till babyland och köpa Kalle kryp till ramsus och sedan rullade vi vidare ner på stan :-).. Blev en lunch och lite kikande i affärer.. Om en stund kommer Johan hem då ska jag betala in lite räkningar, äta och sedan ska vi till banken för att skriva på alla papper för lånet. Härligt att börja med renoveringen igen!!

Skulle egentligen på föräldrarådsmöte idag men det hinns tyvärr inte med, tråkgit för jag ahde mycket att komma med idag, men det får bli nästa gång :-)..

Jag är verkligen supersugen på Cola just nu, helt sjukt.. Nä men om man skulle lyfta rumpan och göra det nödvändiga kanske..

Ciao..

Postat av: Jossan

Ne men gud de är inte emmas barn, det är carros barn som emma håller i! Kram

2010-10-21 - 16:16:39
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja tänkte kommentera förra inläggetmen det blev bara error. Men iallafall Gud va hungrig ja blev av alla bilder ;) ja nu är det spännande, vill gosa bebis till helgen... Men vi får se :) kram

2010-10-25 - 21:32:27
URL: http://Sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0