Börja lite smått igen..

2010-10-19 - 15:31:42
Nu ska jag väl börja blogga lite smått igen, känner att det kommer ta ett tag innan jag kommer in i det igen men nu är det kallt ute och man sitter gärna inne, i somras var det ju kanon väder så det blev absolut INGET bloggande,visst var det härligt väder denna sommar? ibland nästan för varmt, jag hade en händelserik sommar, mycket som är hemligstämplat men jag tror att denna sommaren kan ha vart den bästa på länge.. Kanske inte om man tänker löööve.. men annars.. Träffade mina underbara vänner mer än någonsin, fick upp kontakten med Mia igen efter ett uppehåll, myste med mina härliga (vilda, galna) barn, var nere hos mami i varberg och solade en himla massa..Tänkte lägga upp massa bilder från sommaren också men måste rensa igenom dom innan jag gör det :-).. Hoppas ni är några som vill tillbaka och följa min blogg igen..


ciao..
Postat av: Jossan

Sådär va trevligt

2010-10-19 - 17:14:23
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Emelie

hej och stort grattis till 3:e barnet! och vad roligt att du ska börja blogga igen, då har man en till och läsa :D



ha det så jättebra! kramar emelie

2010-10-19 - 20:20:08
URL: http://mybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0