Boob-job..

2010-10-27 - 13:22:47

Många som känner mig vet hur gärna jag vill göra en bröstförstoring, och det är inget jag viskar om, jag talar om det öppet för det är inget jag skäms för, jag har alltid vart PLATT med stort P.. Alltid alltid alltid.. Eller , ja iaf när jag INTE ammat, nu när jag ammar rasmus är dom väl lite större men absolut inte normalstora för resten av min kropp, jag önskar så in i norden att jag hade råd med en operation men sålänge jag går hemma och är mammaledig blir det inget av det. Det känns så tråkigt för jag lider av att ha på mig tunna tröjor, tajta linnen, bikini m.m.. Det är trist!! Förutom alla bristningar jag fick på låg, rumpa och höft när jag väntade barnen är tuttarna det största problemet.. Jag var bara tvungen att skriva av mig. ÅH va jag hatar att vara platt!!!

Postat av: Fia

Min första va i dec förra året och den andra så sent som igår :-) Tog lån på den första, men den andra betalade jag direkt. Kändes riktigt skönt!

2010-10-27 - 13:33:05
Postat av: Terese

Jo jag minns att du pratade om det redan på gymnasiet och vet hur du lider. I ditt fall tycker jag att det är helt rätt att göra en förstoring för jag vet att du bara är ute efter lite större så att du tycker att de passar din kropp bättre. Du är inte ute efter några bomber. Nu ska du veta att JAG inte tycker att det är något fel på dina bröst och dess storlek, tycker det är fint med små bröst och ibland önskar jag att mina var mindre. men man är väl aldrig riktigt nöjd antar jag.



Folk får säga vad de vill men det viktigaste är att man själv mår bra av det och att man bara gör det för sin egenskull, vilket jag vet är fallet. Skit i vad alla andra säger, det är din kropp och du gör vad du vill med den (nästan iaf). Stora eller små bröst - du är fin vilket som!



Sen har du ett hjärta av guld och det ska du vara otroligt stolt över. Jag beundrar din otroliga styrka som är väldigt unik, jag vet inte om jag skulle orka som du. Glöm inte hur stark och vacker du är!



Love

2010-10-27 - 13:38:32
URL: http://kiewa.blogg.se/
Postat av: mimmi

men gummsan då det är ju skitsnyggt med små anser jag!!! hellre det än stora som hänger efter barnen.. men jag ska inte säga för mycket jag är okså sugen på en operation :D mina blev bomber när jag ammade då var jag skitglad haha men nu e allt borta typ så det suger, man vill ju ha det där perfekta mellantinget :) <3<3 det är inte så dyrt heller finns för 34 tusen har jag sett :)

2010-10-27 - 14:09:02
URL: http://mimminicole.blogg.se/
Postat av: Fia

den första kostade 50.000kr och den andra 14.000kr.

Jag gjorde den andra för att korrigera, det ena implantatet hade åkt upp ca 1cm. Sen så passade jag på att byta storlek, därav den relativt dyra kostnaden. Annars hade jag bara betalt 4000kr för narkosen.

2010-10-27 - 16:02:35
Postat av: Carro

Vill med göra det. Det ska jag också! Både lyfta och förstora. Men väntar ett tag så dom inte börjar hänga igen. Haha ;)

2010-10-29 - 12:48:39
Postat av: Sandra

Det är något som jag också VERKLIGEN vill göra.

Har aldrig haft några direkta bröst och aldrig heller varit direkt smal så dom har/ser verkligen mini ut. Tim vill inte att jag gör det, men ja tycker att jag borde få känna mig kvinnlig och vacker. Trivas med sig själv. Gillar han dom inte behöver han ju inte ta på dom :) Men det får vänta ett tag... Kostar ju en del och vill inte dra på mig massa lån.



Kram kram

2010-11-05 - 13:00:23
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0