Bajs-katastrof..

2010-10-24 - 18:14:55

Dagen har väl vart som en vanlig Söndag, det vill säga jävligt seg.. Båda bankdosorna har pajjat, hur vet jag inte men dom har det så nu när jag skulle slå mig ner för att betala dom härliga räkningarna går det inte, inte bra.. Så på tisdag blir det banken, ingen höjdare.. Det gjorde inte mitt humör mkt bättre alltså..

Drog iaf och solade 20 min idag, skönt som fan men tror inte jag fick mkt till färg, dåååliga solarier i Järna, förslag på bra vill jag gärna ha!! Ska sola 20 min varje dag denna vecka tänkte jag så jag har lite färg till fredag när det blir party party.. Jag 25 år, det är fanimej helt sjukt, halva vägen till 50..

Idag fick min lillknodd sin första tand, han som vanligtvis är på kanonhumör dagarna långa har vart en riktigt skitunge sista dagarna , jag trodde han tuffat till dig lite min lilla knodd men nej nej det var tanden där nere som kikade fram så strax är han min gooos igen ;-).. Bästa bästa!!

Haha, kom att tänka på vad min rubrik skulle vara, bajskatastrof passar ypperligt, Rasmus har en förmåga att inte bajja på flera dagar och när han kommer till skott så blir det M Y C K E T, eller JÄTTE mycket.. Men iaf, jags tod och lagade mat nu på eftermiddagen, ger lite majskrokar till en pipig son (trodde han pep pga att det kliade i tandköttet), sen när jag ska sätta dit hans "bord" på hans matsol så ser jag, VAD? Jo, typ bajs nerkladdat runt hela låret på honom i hela stolen, yeeey, då hade han bara suttit där MAX 10 min, så han var jävligt snabb och luktfritt var det också :-P.. Haha.. sötnöt..

Nu ligger han här bredvid och vilar lite innan vi ska kolla tv en stund sen nanna för natten, kanske vore det en bra tid att somna för honom egentligen, vid 18-tiden men jag kör på 21-tiden.. :-)..

So long..

Postat av: jossan- mamma till aleksander

haha men jaa. Åh dem e så söta. När barnen är blandade också.. Hans far är från venezuela och chile. Så där har du den;) Åh dina?

2010-10-24 - 18:19:07
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: mimmi

jag tyker dalgatan är bäst med solarium :) järnas suger balle jaaaaaaaaaa ;) jag vill okså ha svart hår men mr tycker det är fult haha :(

2010-10-24 - 18:27:03
URL: http://mimminicole.blogg.se/
Postat av: jossan- mamma till aleksander

jaaa. Men gud, I here you siter!

2010-10-24 - 18:39:40
Postat av: Jossan

Jag e mer finsk, men mamma e född och uppvuxen här.. Så aleksander är en fyr-korsning. E du svensk??

2010-10-24 - 19:44:37
Postat av: Mimmi

Jo det ligger där vid dalkiosken lite längre fram bara :) där kan jag lova att du blir röd som en spätta på 20 min haha

2010-10-24 - 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0