Woho..

2010-11-15 - 12:48:30
Fick precis är härligt telefonsamtal :-).. Johan åkte till jobbet 8 imorse efter han lämnat Emilio, eftersom Micaela var hemma idag och Rasmus är sjuk, nu ringde han och sa att han är påväg hem och hämtar Emilio först :-), så jag behöver alltså inte ta mig ut i detta förskräckliga vädret idag, och inte heller min stackars plutt som är genomförkyld..

Sitter och kollar blocket just nu efter matbord och andra roliga (läs; billiga) att skaffa hem hit, måla och fixa med :-), lite spackel, färg och text kan göra den fulaste till det snyggaste och mest personliga möbeln.. Hittils har jag bara börjat med vår köks-soffa (än i planeringsstadiet) och Emilios köks-stol :-)..

Nä nu ska man väl göra lite nytta, typ byta blöjor, släppa ut och in hundar och plocka undan det sista stöket..

Ciao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0