Wie..

2010-11-05 - 11:59:28
Sådärja, nu funkar det att kommentera och kolla kommentarer ordentligt, kanske låg problemet i att jag inte startat om datorn på typ 2 veckor?!
Jag har vart så hiimla trött i över en vecka nu, nästan läskigt trött, har kunnat somna lite överallt när som helst, verkligen superläskigt att vara så trött när man åker bi, försöker att ha på ganska kallt i bilen och ha relativt hög musik för att inte bli alltför trött.. Det funkar iaf helt okej.. Vad är detta? är det höstmörkret eller kan det vara något annat?

Håller på med en "hemmagjord diet", det betyder att jag INTE ska dricka läsk, saft och inte mjölk mer än till fukost, sedan ska jag undvika att ha grädde i min mat, inte vit pasta, inte vitt bröd, inge chips, godis, glass osv.. Alltså såna saker som borde undvikas om man tänker realistiskt, men för mig är det kanonsvårt!! har på det fått jättedålig andedräkt, vad beror det på tro?

Idag slutar Johan tidigt, det vill säga runt 13.30-tiden, då ska jag äntligen ta tag i mig själv, klä mig, fixa håret och lägga på ansiktet! Sedan ska vi iväg för att köpa spont till köket om vi hittar något vi gillar, köpa tapet om vi kommer överens och köpa massa god frukt som jag kan äta när jag får mitt enorma sug!!

Barnen sitter och äter vasitt päron eller ja, Rasmus äter inget för stunden men dom andra två.

Ciao bella..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0