Väl investerade pengar

2010-11-30 - 11:49:04

Jag är verkligen överlycklig att vi har en kamin dagar som denna, jag har eldat sedan jag gick upp imorse och det är riktigt behagligt i hela huset, det är otroligt kallt ute och det känns ju även inne även om man har värmen igång och därför är det perfekt att kunna komplettera med kaminen, nu är det säkert runt 23 grader här inne, när vi vaknade imorse var det säkert runt 15 grader.. Hur skönt som helst och verkligen väl investerade pengar.

Postat av: Fia

mysigt med brasan va?! :-D



Såsen jag skrev om är en Thai sweet chilli sås och "Lucullus" är själva märket. Jag har provat andra märken, men jag tycker inte alls dom är lika goda. Den har är så stark som chili sås ska vara, men samtidigt söt ;-) Finns på de flesta välsorterande matbutiker. Mitt jobb har den :-P

2010-11-30 - 14:07:57
URL: http://wwww.maximilian06.blogg.se/
Postat av: Terese

Åh va mysigt! En sån skulle jag behöva här just nu för det är sjukt kallt! brr

2010-12-03 - 20:56:20
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0