Vad i hela friden...

2010-11-28 - 09:57:11
Jag var inte beredd på att det hade snöat inatt, inte alls faktiskt och fick en ordentlig chock när jag tittade ut genom fönstret och såg hur mycket snö som helst, nog för att jag gillar snö och allt glittrande av snön men lik som förra vintern känner jag att detta i lite väl mycket. Jättekul för barnen med snö i lagom mängd, så dom åtminstone kan ta sig fram och åka pulka men såhär? Och för det andra är det ingen höjdare att gå ut och skotta vår infart, inte kul alls faktiskt, det är ingen liten infart vi har och det tar mig säkert 3-4 timmar om inte längre att skotta den. Funderar faktiskt på att ragga till mig någon som kan skotta den åt mig eller komma och ploga.

Jag sov halvbra inatt, vaknade några gånger, vilken kan ha berott på att Johan var uppe med Mickis till tidigt imorse eftersom hon inte kunde somna om efter hon vaknat vid 1-tiden inatt, så nu har jag varit uppe ett tag och Johan bytte plats med mig så nu är det hans tur att sova några timmar..

Idag står det pepparkaksbak på schemat men mer än så blir det nog inte, jag känner mig inte helt 100 idag heller, vet inte vad det är med mitt huvud och mage, har mått illa flera dagar och huvudvärken tycks inte släppa.

Ha en bra dag allihopa..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0