Trash..

2010-11-03 - 08:51:52
Sitter och tänker, det är konstigt hur man från ena dagen går till att vara bullmamma till att bli trash-morsa.. Ja, inte för att folk säger det rakt ut men jag satt och läste Jossans blogg och kände att det är samma sak här, så fort man går ut för att ha roligt (och det spårar lite EN gång) så har man gått från helylle till trash.. Hur lustigt är inte det? Så bara för att jag råkade gå lite för långt EN gång , jag säger dt en gång till, EN GÅNG. Så är man ingen bra mamma eller vadå?

Jag är ju fortfarande samma person, alla kanske inte spårar ur någon gång i sitt liv men jag gjorde, det låg mycket bakom det annars hade jag aldrig gjort det, det låg 7 år i bakhuvudet!..

Jäjä nog om det, har precis gett lillknoddas sin frukost, samma gamla vanliga, gröt! Han älskar det och han blir mätt! Perfekt!.. Jag har också ätit min standard frukost, en skål mjölk med Special K red berries (eller denna gången testade jag dark chocolate & strawberrys).. Yummie..

Har lite ångest för hur dagen ska se ut idag, ajg skulle egentligen behöva lägga mig ner och vila några timmar när Rasmus sover men jag har även sett fram emot en fika med Erica och inhandla lite saker till renoveringen, betala kaminen kommer jag inte ifrån men massa annat, nej jag vet inte alls hur jag ska göra.. Imorgon är det BVC iaf, det är något som är säkert..

Nej dags att vakna till, ska ringa några samtal sen får vi se var dagen tar mig..

Ciao bella..
Postat av: Elin Löwstedt

Trashmorsa? Vad är det för idioter som kallar dig det? Dom är ju helt pantade och inte värda att lägga energi på, alls!

2010-11-03 - 10:48:50
URL: http://elinlowstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0